راهنمای خرید با ایزی پی

نویسنده: هماتیت گلد
1401/04/30 11:34

شرکت هماتیت گلد با روش های متنوع فروش اقساطی طلا این بستر را برای شما فراهم کرده تا طلای مورد نظرتان را به راحتی از داخل سایت هماتیت گلد خریداری کنید. یکی از راههای خرید اقساطی ایزی پی (پلتفرم فروش اقساطی و اعتباری) است .

ارائه تسهیلات به دارندگان ایزی پی

  • سقف خرید تا 50 میلیون تومان

  • یک فقره چک به عنوان ضمانت

  • اقساط 12 ماهه

  • قسط اول به عنوان پیش پرداخت

  • کارمزد 2 درصد

دریافت اعتبار ایزی پی

برای دریافت اعتبار خرید اقساطی، کاربر پس از ورود به ایزی‌پی، پس از انتخاب گزینه خرید اقساطی و اعتبار در صفحه اصلی، به برگه خرید اقساطی مراجعه کرده و پس از ایجاد پرونده و طی مراحل آن و نیز ارسال فیزیکی ضمانت مورد نظر (یک برگ چک، یا ارائه سفته و یا اعتبار رمز ارز)، قرارداد شرایط خرید اقساطی ایزی‌پی را مطالعه و تایید می‌کند. در مرحله پایانی، پس از پرداخت اولین قسط، مبلغ درخواستی به حساب کیف پول خرید اقساطی کاربر واریز می‌شود.

چه نوع چکی در ایزی پی مورد تایید است ؟

در اپلیکیشن ایزی پی ایزی پی چک صیادی  مورد قبول است. ایزی پی تاکید کرده است چک با پشتوانه کارمندی از اعتبار و تایید بالاتری برخوردار می باشد به شرطی که حقوق فرد به حساب جاری متصل به دسته چک واریز شود.

خرید طلا با ایزی پی

جهت انجام خرید اعتباری و یا اقساطی ، پس از انتخاب محصول ، دکمه خرید اقساطی را فشرده و در پنجره بعدی در طرح های اقساطی گزینه ی ایزی پی را زده و در انتها دکمه ثبت و ادامه را انتخاب کنید.

سپس منتظر بمانید تا کارشناسان ما با استعلام موجودی محصول انتخابی شما، سفارشتان را تائید کنند . بعد از تائید، برای شما پیامک ارسال می شود. در این مرحله شما دکمه ادامه پرداخت را بزنید تا به مرحله بعد راه پیدا کنید.

در این مرحله شماره تلفن خود را وارد نموده و دکمه ورود به کیف پول ایزی پی را انتخاب کنید. پس از وارد کردن کد تائید که به گوشی همراه شما ارسال شده پنجره بعدی باز می شود که نوع حساب برای پرداخت را انتخاب کرده و دکمه ادامه را بفشارید.

در این مرحله اطلاعات پرداخت را به شما نمایش می دهد . پس از تائید ، دکمه پرداخت را اتخاب نموده و خرید را تکمیل می کنید. ایزی پی دوباره شما را به سایت فروشگاه متصل نموده و خریدتان را نهایی میکند.

جهت دانلود اپلیکیشن ایزی پی اینجا کلیک کنید.

نحوه تکمیل چک صیادی جهت ارائه به ایزی پی

 

کلیدواژه ها :




ارسال نظرات





برای ثبت نظر می بایست وارد شوید


نظرات